תביעה ביטוח סיעודי הפניקס

ביטוח סיעודי הוא אחד החשובים בחיי אדם. אחת הסיבות לכך היא שבעידן של עלייה באורך החיים, ייתכן מאוד שכל אדם יהפוךתביעה ביטוח סיעודי הפניקס להיות סיעודי בשלב כזה או אחר (ובמיוחד בגיל השלישי). בדומה לחברות ביטוח ולקופות החולים הפועלות בישראל, גם הפניקס חברה לביטוח מציעה פוליסה ייעודית. פוליסת ביטוח סיעודי של הפניקס אמור לספק מענה כלכלי – לרוב במסגרת של קצבה – ובכך לממן את ההוצאות עבור העסקת מטפלים, מגורים במוסד רפואי או סיעודי, טיפולים רפואיים וכדומה.

תביעה ביטוח סיעודי הפניקס: זה מתחיל במילוי טפסים…

על מנת לקבל את הזכויות במסגרת הביטוח הסיעודי של הפניקס, נדרש לבצע את הליך הגשת התביעה על פי הספר. את הטופס אפשר למלא בצורה מקוונת ולהגיש באופן דיגיטלי, או לחלופין למלא את הטופס בכתב יד ולהעביר לחברה. הטופס כולל בתוכו את הפרטים העיקריים של המבוטח, פרטי איש הקשר שאינו מבוטח לטיפול בתיק, פרטי אירוע התביעה, הזכויות העיקריות שהאדם מקבל מהגופים השונים בישראל ועוד. חלק מרכזי מאוד בטפסים הוא טופס בקשה למידע רפואי וויתור סודיות, אשר חתימה עליו מאפשרת להפניקס למעשה לבצע את הבירורים הרפואיים לגבי המבוטח מול הגופים השונים – קופות החולים, בתי החולים, חברות הביטוח וכן הלאה – באופן עצמאי.

מומלץ מאוד לספק כל מסמך רפואי המצביע על הבעיה הרפואית ומצבו הסיעודי של המבוטח, לרבות מסמכי אשפוז, חוות דעת רפואיות, תוצאות בדיקות וכן הלאה. אם המבוטח מעוניין לקבל שיפוי (ראו: ההבדל בין פיצוי לשיפוי) עבור השהות במוסד סיעודי, קבלות מטעם המוסד הסיעודי נדרשות אף הן.

בגזרת המסמכים, נדרש לצרף צילום קריא וברור של המחאה או אישור ניהול חשבון מהבנק, וזאת על מנת שיהיו להפניקס את פרטי החשבון הרלוונטיים כאשר יוחלט על מתן תשלום, וכן צילום של תעודת הזהות.

להורדה: טופס הסבר וטופס תביעה של הפניקס

כיצד מגישים את הבקשה לפניקס?

את הטפסים והמסמכים אפשר להעביר לידי חברת הפניקס בכמה דרכים: באמצעות סוכן הביטוח המייצג את הלקוח, בעזרת דואר ישראל, בדואר אלקטרוני, בפקס או במסרון. התהליך המתבצע מרגע השלמת התהליך השתנה בחודשים האחרונים, כאשר על פי ההליך הנוכח מקבל המבוטח אישור דיגיטלי על קליטת המסמכים בחברה תום יום ממועד הקבלה שלהם. החברה אמורה להחליט לגבי המקרה הנתון תוך פרק זמן של עד 20 יום, וזאת כאשר יש לה את כל המסמכים ואין צורך בבדיקות נוספות. אם נציגיה סבורים שנדרשות בדיקות משלימות, תשלח החברה גורם מטעמה לביצוע הערכה תפקודית.

בתום הבירור אמור האדם לקבל מכתב אישור זכאות המסביר את תנאי הזכויות, או לחלופין מכתב דחייה המפרט מדוע היא נדחתה. על ההחלטה ניתן לערער, וכדאי להסתייע בשירותי עורך דין המתמחה בתביעות סיעוד.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715451

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר