ביטוח סיעודי באליהו

ביטוח סיעודי באליהוחברת הביטוח "אליהו" נוסדה על ידי שלמה אליהו והיא אחת מחברות הביטוח הקטנות המובילות בישראל. פעילותה בתחום ביטוח החיים וביטוח בריאות נמכרה לחברת הביטוח "הראל" בשנת 2012.

פוליסות הביטוח של אליהו

"אליהו" מציעה מספר פוליסות ביטוח סיעודי המיועדים למבוטחים שנקלעו למצב סיעודי כתוצאה ממחלה, תאונה או ליקוי בריאותי.

פוליסות הביטוח "לחיות הכבוד"

אחת מפוליסת הביטוח של אליהו נקראת "לחיות בכבוד" והיא מעניקה פיצוי חודשי למבוטחים המוגדרים ב"מצב סיעודי".

מצב סיעודי הוא חוסר יכולת לבצע לפחות 3 מתוך 6 הפעולות היומיומיות הבסיסיות – לקום ולשכב, להתרחץ, לאכול ולשתות, להתלבש ולהתפשט, להתנייד ולשלוט על הסוגרים. במקרה של אי שליטה על הסוגרים אין צורך בעוד שתי פעולות אלא בעוד פעולה אחת בלבד.

הגדרה נוספת למצב סיעודי הוא תשישות נפש או מחלה כמו אלצהיימר או דמנציה סנילית שמצריכה את המבוטח בהשגחה צמודה.

תנאי הפוליסה

לפוליסת "לחיות בכבוד" ניתן להצטרף עד גיל 85. הפיצוי החודשי יהיה בסכום של עד 20,000 ₪ ויועבר למבוטח לאחר תקופת המתנה של 60 יום ומוענק במשך 3 שנים, 5 שנים או לכל החיים, בהתאם לבחירתו.

בתקופה שבה מועברת קצבת הביטוח, המבוטח פטור מתשלום דמי הביטוח החודשיים (הפרמיה). ישנם שני מסלולי פרמיה: פרמיה קבועה לכל תקופת הביטוח ופרמיה משתנה – המשתנה עד לגיל 65 ומקובעת לאחר מכן.

יש לציין כי פוליסת "לחיות בכבוד" אינה מבטחת מפני מקרים של פגיעה מתאונת דרכים, תאונה עבודה, או אירוע איבה וזאת בשונה ממרבית הפוליסות של חברות הביטוח השונות. ניתן להרחיב את הפוליסה ולקבל מימון עבור הוצאות שיקומיות כמו למשל פיזיותרפיה.

שירותים נוספים בפוליסה

  • פיצוי חד פעמי לשארים של מבוטח אשר שילם פרמיה במשק 24 חודשים לפחות ונפטר בעודו חולה סיעודי. גובה הפיצוי יהיה 5 תשלומים חודשיים.
  • פיצוי חד פעמי בגובה של 2 תשלומים חודשיים עבור מבוטח שקיבל פיצוי עבור מצב סיעודי, יצא ממצב זה ולאחר פחות מחצי שנה הוגדר שוב כחולה סיעודי.

ביטוח "סיעודי עולה"

פוליסת ביטוח נוספת המוצעת על ידי אליהו היא ביטוח "סיעודי עולה". לפוליסת "לחיות בכבוד" ניתן להצטרף עד גיל 59. הפיצוי החודשי יועבר למבוטח לאחר תקופת המתנה של 60 יום ויוענק למשך כל החיים.

הפרמיה משתנה עד לגיל 65 ולאחר מכן מתקבעת לכל החיים. בתקופה שבה מועברת קצבת הביטוח, המבוטח פטור מתשלום דמי הביטוח החודשיים (הפרמיה). גם בפוליסה זאת לא נכללים חריגים כמו נפגעי תאונות דרכים, נפגעי תאונות עבודה ונפגעי פעולות איבה.

ביטוח סיעודי משלים של אליהו

הביטוח הסיעודי מיועד להרחיב את הביטוח של קופות החולים או ביטוחים קבוצתיים כגון ביטוח ועדי עובדים. ביטוחים אלה מעניקים ביטוח למשך 3 שנים והביטוח הסיעודי המשלים של אליהו מעניק פיצוי לתקופה שלאחר 3 שנים אלו.

את הביטוח ניתן לרכוש עד גיל 85 ותקופת ההמתנה לקבלת הפיצוי הסיעודי היא 3 שנים או 5 שנים בהתאם לבחירת המבוטח. משך הפיצוי הוא שנתיים או לכל החיים וגובה הפיצוי הסיעודי נע עד 20,000 ₪. בתקופה שבה מועבר הפיצוי החודשי יינתן פטור מתשלום הפרמיה החודשית.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715451

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר