ביטוח סיעודי בכלל

ביטוח סיעודי בכללכלל עסקי ביטוח היא אחת מארבע חברות הביטוח הגדולות בישראל ובעלת המאזן המסחרי השני בגודלו (כ-79 מיליון ₪).

כלל מציעה מספר פוליסות ביטוח סיעודי עבור מבוטח שנקלע למצב סיעודי.

מצב סיעודי הוא חוסר יכולת לבצע חלק מהותי (3 מתוך 6) מהפעולות היומיומיות הבסיסיות – ניידות, שכיבה וקימה מהמיטה, הלבשה, רחצה, אכילה ושתיה, ושליטה על הסוגרים. במקרה של אי שליטה על הסוגרים יינתן הביטוח גם אם יש חוסר יכולת לבצע עוד פעולה בסיסית אחת בלבד.

פעולות אלו נבחנות על ידי רופא מטעם חברת הביטוח שיבחן ויכריע לגבי מצבו התפקודי של המבוטח. הגדרה נוספת למצב סיעודי הינה שיבוש ביכולותיו הקוגניטיביות של המבוטח ובכלל זה מחלות כמו אלצהיימר, דמנציה ותשישות נפש.

הביטוחים של כלל מעניקים קצבה חודשית מלאה בין אם המבוטח שוהה בביתו או במוסד סיעודי. הביטוחים ניתנים לאחר תקופת המתנה של 60 ימים ולמשך 3 שנים, 5 שנים או לכל החיים, בהתאם לתנאי הפוליסה שנקבעו מראש.

מסלולי ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי "אחריות לעתיד"

פוליסה המיועדת למבוטחים בטווח הגילאים 3-85 המספקת קצבה חודשית לתקופה של 3 שנים, 5 שנים לאחר תקופת המתנה של 60 יום. תשלומי הפרמיה קבועים וצמודים למדד מחירי הצרכן.

ביטוח "אחריות לעתיד – משלים 36/60"

פוליסה המיועדת למבוטחים בטווח הגילאים 18-85 המספקת קצבה חודשית מלאה גם לאחר 3 או 5 השנים הכלולות בפוליסה הבסיסית.

הכיסויים הכלולים בפוליסה

  • פוליסת "אחריות לעתיד" מעניקה קצבה חודשית מלאה לתקופה שנקבעה מראש – 3 או 5 שנים ופוליסת "אחריות לעתיד משלים 36/60" מעניקה קצבה חודשית לכל החיים. הסכום מועבר לאחר תקופת המתנה של 60 יום ואינו מקוזז מתשלומי ביטוח אחרים כמו ביטוח לאומי וביטוחים פרטיים אחרים.
  • פיצוי חודשי מלא למבוטח שנפגע כתוצאה מתאונת דרכים או תאונת עבודה.
  • פטור מתשלום הפרמיה במהלך תקופת קבלת הגמלה.
  • צבירת ערכי סילוק – מבוטח המשלם פרמיה חודשית קבועה יהיה זכאי לקבלת מענק סיעודי מופחת החל ממועד הפסקת תשלומי הפרמיה.

שירותים נוספים בתשלום נוסף

בנוסף לכיסויים הכלולים בפוליסת הביטוח כלל מציעה מגוון שירותים נוספים בהשתתפות עצמית נמוכה שמטרתם להקל על נטל ההוצאות הנלוות של המבוטח.

בין השירותים נכללים השירותים הבאים:

  • "ליווי באשפוז +"  – מגוון כלים שנועדו להקל על תהליך האשפוז והשחרור מבית החולים.
  • מימון הוצאות עבור רפואה משלימה.
  • מימון בדיקות ושירותי רפואה מונעת.
  • כתב שירות סיעודי – שירות ביקור רופא בבית המבוטח, התקנת לחצן מצוקה, ייעוץ בנוסע סיעוד, ליווי והשגחה. שירותי טיפול למצב טרום סיעודי. סיוע במציאת עובד/ת זר/ה או מטפל/ת. אספקת ארוחות, התאמת הבית לצורכי המבוטח ועוד.
  • אבחון ישיר על ידי רופא מקצועי בתוך 24 שעות.
  • "נספח סל רפואות פרטי" מספק למבוטח את התרופה הדרושה לו במקרה שאינה נכללת בסל הבריאות הממלכתי, וזאת בתנאי שאושרה על ידי רשות מוסמכת באחת מהמדינות המצוינות בנספח. סכום הכיסוי המקסימלי של הסל הינו 5 מיליון ₪ והוא מכסה גם מפני תאונות או היפגעות מפעולת איבה.
  • כתב שירות המספק מגוון שירותים כגון ייעוץ רפואי טלפוני, ביקור רופא, שירותי מעבדה בבית המבוטח, ייעוץ פסיכולוגי, חוות דעת שנייה בחו"ל ועוד.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715451

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר