ביטוח סיעודי כללית

ביטוח סיעודי כלליתקופת חולים כללית היא הקופה הגדולה ביותר בישראל, בפער די ניכר על שלוש קופות החולים האחרות. עובדה זו ניכרת גם בפוליסת הביטוח הסיעודי שכללית מציעה למבוטחיה – כאשר זהו למעשה הביטוח הסיעודי הגדול ביותר בישראל עם כ-2 מיליון מבוטחים.

פוליסת הביטוח הסיעודי של קופת חולים כללית מוצעת למבוטחי הביטוח המשלים של הקופה – קרי מי שמבוטח בביטוח כללית מושלם או כללית פלטינום.

לפני רכישת ביטוח סיעודי פרטי מחברת ביטוח, חשוב להכיר את התחום המורכב והמקיף הזה ולדעת מהם האפשרויות הקיימות בשוק. כל קופות החולים מציעות פוליסות ביטוח סיעודי אחידות, עם מסלולי תגמול שונים בתוך הביטוח של כל קופה.

אם אתם מבוטחי קופ"ח כללית ראוי שתכירו את אפשרויות הסיעוד של הקופה וכך תוכלו להחליט באופן מושכל ויעיל יותר כיצד לפעול בהקשר לביטוח הסיעודי שלכם. חשוב להדגיש כי בדומה לכל יתר קופות החולים, גם הביטוח הסיעודי של כללית הינו מוגבל בשנים ואינו לכל החיים בכל מקרה.

ביטוח סיעודי מבית דקלה חברה לביטוח

מבוטחי הביטוחים המשלימים של קופת חולים כללית רוכשים את הכיסוי הסיעודי מהקופה עצמה, בנפרד מהתשלום החודשי על הביטוח המשלים, אך הביטוח בפועל מופעל ומנוהל על ידי חברת הביטוח דקלה. כללית גובה את הכסף מהמבוטחים ומעבירה אותם לדקלה חברה לביטוח. חברת הביטוח דקלה היא מבטחת המתמחה בביטוחים סיעודיים.

יש יתרונות לעבודה מול חברת הביטוח עצמה לצד קופת החולים, מדובר על "גב" חזק מאוד עבור הלקוח ובמקרים רבים הקופה עצמה מסייעת למבוטחים לממש את הפוליסה.

מה כללית מציעה בביטוח סיעודי?

הפוליסה "כללית מושלם פלוס" מאפשרת קבלת כיסוי ביטוחי גם למימון עלויות הטיפול של מטפל בבית המבוטח הסיעודי וגם עלויות האשפוז במוסד סיעודי. ביטוח סיעודי כללית מקנה כיסוי לתקופה מקסימאלית של 6 שנים.

פוליסת הביטוח הסיעודי של קופת חולים כללית הינה אחידה וזהה לכל מבוטחי הקופה – בהתאם להוראות החדשות של המפקח על הביטוח. ההבדלים הם בפרמיה שעולה עם הגיל ובסכומי הפיצוי שיורדים עם הגיל. כך, ככל שמצטרפים צעירים יותר לביטוח ניתן לקבל סכומי כיסוי גבוהים יותר, כאשר היקף הכיסוי יורד לפי קבוצות גיל מוגדרות.

מבוטח צעיר (עד 48) המוגדר סיעודי יכול לקבל למשל כיסוי של עד 9,000 ש"ח לחודש עבור אשפוז במוסד סיעודי ועד 5,000 ש"ח לטיפול סיעודי בבית. לעומת זאת, מבוטח של כללית בגיל 70 זכאי לכיסוי של 3,600 ש"ח לחודש לאשפוז סיעודי ו-2,200 ש"ח לחודש לטיפול בבית. הסכומים יורדים לפי קבוצות גיל – עד 48, 50-64, 65-74, 75+.

זכאות לביטוח סיעודי של כללית

כל מבוטח של קופ"ח כללית המעוניין להצטרף לביטוח הסיעודי של הקופה רשאי לעשות כן ולקופת החולים וחברת הביטוח אסור לסרב לכך. אך מעבר לכך יש להבין מתי אדם מוגדר סיעודי וזכאי לכיסוי של הביטוח.

בפועל, ההגדרות של חולה סיעודי הן רשמיות ומפורסמות על ידי המדינה, כך שלקופה או לחברת הביטוח אין שיקול דעת ממשי. באופן כללי אי יכולת לבצע לפחות 3 פעולות מתוך רשימה של 6 פעולות יומיומיות בסיסיות מקנה בזכאות לכיסוי והגדרה כסיעודי.

אין תקופת אכשרה לביטוח הסיעודי של כללית אך יש תקופת המתנה של 90 יום עד לקבלת הכיסוי הכספי.

עלות הפרמיה החודשית לביטוח סיעודי קופת חולים כללית

בדומה לכל יתר ביטוחי הסיעוד הקיימים בשוק, גם הפרמיה עבור הביטוח הסיעודי של כללית מתחילה ממחירים זולים בגילאים צעירים והיא עולה עם הגיל, עד לתקרה המוגדרת על ידי המפקח על הביטוח.

הבדל במודל התמחור שכללית מציעה לעומת קופות אחרות הוא שהפרמיה זולה יותר בשנים הראשונות לאחר ההצטרפות לביטוח – יש הנחה בכל שנה עד לשנה השביעית שאז המבוטח מתאזן על הפרמיה הרגילה לקבוצת הגיל שלו. מבוטחים מעל גיל 81 משלמים בכללית "רק" 156 ש"ח לחודש וזהו ובאופן כללי מדובר על אחד הביטוחים הסיעודיים הזולים ביותר בישראל לכל קבוצות הגיל.

על מעבר מביטוח סיעודי פרטי לביטוח של קופות החולים >>>

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תביעת ביטוח סיעודי כללית – כך תקבלו את הזכויות שמגיעות לכם


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715451

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר