ביטוח סיעודי לאומית

ביטוח סיעודי לאומיתקופת חולים לאומית היא אמנם קופת החולים הקטנה בישראל, אך למרות זאת היא כמובן מציעה למבוטחיה ביטוח סיעודי ייעודי ומיוחד.

הביטוח הסיעודי של לאומית ייחודי מבין ביטוחי הסיעוד של קופות החולים בכך שהוא היחיד המציע אפשרות לרכישת כיסוי לכל החיים. הביטוח של קופות החולים מציע תמחור זול יותר מהביטוחים הפרטיים בחברות הביטוח ויכול להתאים למבוטחים שונים של הקופות.

ריכזנו עבור מבוטחי לאומית את כל הפרטים הרלבנטיים, העדכניים והשימושיים לגבי פוליסת הביטוח הסיעודי של הקופה.

ביטוח סיעודי מבית חברת כלל

על קופות החולים נאסר על ידי הרגולטור להפעיל בעצמן את הביטוחים הסיעודיים של המבוטחים, זאת מכיוון שלקופות אין הניסיון הניהולי, הפיננסי והאקטוארי לניהול הסיכונים ויתר המרכיבים של פוליסות ביטוח.

לכן כל קופ"ח מחויבת להתקשר עם חברת ביטוח מסחרית שתנהל ותפעיל עבורה את הביטוחים הסיעודיים. קופת חולים לאומית בחרה בחברת הביטוח כלל שתנהל עבורה את תחום הביטוח הסיעודי.

תהליך ההתקשרות של לאומית עם כלל הביא לשיפור מהותי בתנאי הפוליסה של הביטוח הסיעודי למבוטחי לאומית, הן בתנאי הכיסוי, הן בהיקף הזמן (הביטוח היחיד מטעם קופת חולים שהוא לכל החיים) והן בעלויות למבוטחים.

מה לאומית מציעה בביטוח סיעודי?

אחת הנקודות החשובות ביותר בהקשר של פוליסת הביטוח הסיעודי של קופת חולים לאומית היא שזוהי הפוליסה היחידה המציעה הרחבת ביטוח סיעודי לכל החיים – כאשר כל יתר הקופות מציעות כיסוי מקסימאלי של 5-6 שנים בלבד או אפשרות להארכה עצמית ובתוספת תשלום של הכיסוי לכל החיים (ישירות מול המבטחת).

תקופת ההמתנה / האכשרה בביטוח הסיעודי של קופ"ח לאומית עומדת על 60 יום. סכומי הכיסוי הכספי בביטוח הסיעודי של קופ"ח לאומית מושפעים הן ממסלול הביטוח – שיפוי או פיצוי – והן מגיל הצטרפות המבוטח לפוליסה. ככל שמצטרפים בגיל צעיר יותר כך ניתן לקבל כיסוי כספי גבוה יותר.

פירוט הכיסוי במסגרת ביטוח סיעודי לאומית

  • שיפוי להוצאות אשפוז סיעודי עד גיל 64 – 7,536 ש"ח לחודש
  • שיפוי להוצאות אשפוז סיעודי מעל גיל 65 – 4,199 ש"ח לחודש
  • פיצוי לעלויות טיפול סיעודי בבית המבוטח עד גיל 64 – 4,845 ש"ח לחודש
  • פיצוי לעלויות טיפול סיעודי בבית המבוטח מעל גיל 65 – 2,799 ש"ח לחודש

הסכומים צמודים למדד ומתעדכנים מעת לעת. יש להדגיש ולהבין כי סכומי הביטוח הינם מדורגים וניתנים למבוטח כל החיים כל עוד הוא מוגדר סיעודי – 100% מהסכום בשלוש שנים הראשונות (1-36 חודשים), 60% בחודשים 37-60 מההגדרה כסיעודי ו-40% מהסכום מהחודש ה-61 והלאה.

זכאות לביטוח סיעודי של לאומית

הפוליסה מקנה כיסוי בכל מקרה בו המבוטח מוגדר סיעודי, כולל תאונות דרכים ותאונות עבודה. בדומה ליתר ביטוחי הסיעוד של קופות החולים, גם בביטוח של לאומית ההגדרה כסיעודי מצריכה שהמבוטח לא יהיה מסוגל לבצע בעצמו לפחות 3 פעולות בסיסיות מתוך פעולה של 6 פעולות כאלו.

גם תשושי נפש עם פגיעה קוגניטיבית חמורה יכולים בהחלט להיות מוגדרים סיעודיים (אלצהיימר או דמנציה למשל).

עלות הפרמיה החודשית לביטוח סיעודי קופת חולים לאומית

הפרמיה החודשית לביטוח הסיעודי של קופ"ח לאומית עולה עם הגיל, כאשר עד גיל 18 היא חינם. הפרמיה צמודה לממד המחירים לצרכן ומתעדכנת בכל חודש.

מבוטח בגילאי 31-36 ישלם כ-25 ש"ח לחודש, מבוטח בגילאי 51-56 ישלם כ-85 ש"ח לחודש ומבוטחים מעל גיל 76 משלמים כ-154 ש"ח לחודש עבור ביטוח סיעודי של קופת חולים לאומית.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715451

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר