ביטוח סיעודי בהכשרה

ביטוח סיעודי בהכשרההכשרה חברה לביטוח החלה את פעילותה בשנת 1972 ונחשבת לאחת מחברות הביטוח הוותיקות בישראל.

הכשרה מתעסקת בשני תחומים עיקריים. התחום הראשון הוא ביטוח כללי לרכב, לדירות, עסקים ולרכוש. התחום השני הוא ביטוח חיים וחיסכון ארוך טווח המיועד לנכות, אובדן כושר העבודה, מוות, בריאות ומחלות קשות.

פוליסת הביטוח הכ"י סיעוד

פוליסת הביטוח הסיעודי של הכשרה נקרא "הכ"י סיעוד" והוא מבטיח תשלום עבור מצב סיעודי.

מבוטח נחשב לחולה סיעודי אם תפקודו היומיומי ומצבו הבריאותי נפגעו כתוצאה ממחלה או תאונה ואינו מסוגל לבצע לפחות 3 מתוך 6 הפעולות היומיומיות הבסיסיות – לקום ולשכב, להתרחץ, לאכול ולשתות, לנוע בכוחות עצמו, להתלבש ולהתפשט, ולשלוט על הסוגרים.

מבוטח שאינו שולט על הסוגרים יוגדר כחולה סיעודי גם אם אינו יכול לבצע רק עוד פעולה אחת מבין הפעולות הנ"ל. הסמכות להגדרתו של המבוטח כחולה סיעודי נתונה בידי רופא מומחה מטעם חברת הביטוח. את הביטוח של הכשרה ניתן לרכוש דרך סוכני הביטוח שלה.

תנאי הפוליסה

הביטוח מעניק פיצוי חודשי קבוע במשך התקופה שבה המבוטח מוגדר כחולה סיעודי. כמו כן, מעניק הביטוח פיצוי חד פעמי לשאריו של המובטח במקרה שזה נפטר. גיל ההצטרפות המינימלי לפוליסת ביטוח הסיעודי "הכ"י סיעוד" הוא 20 וגיל ההצטרפות המקסימלי הינו 70.

ניתן לבחור בין שני תנאי תשלום של דמי הביטוח:

פרמיה קבועה – דמי הביטוח יקבעו בהתאם לגילו של המבוטח בתחילת הביטוח ויישארו קבועים לכל אורכו של הביטוח.

פרמיה משתנה – דמי הביטוח יקבעו בהתאם לגילו של המבוטח וישתנו מדי שנה.

יתרונות הפוליסה

לפוליסת "הכ"י סיעוד" ישנם מספר יתרונות ואלו הם:

  • בראש ובראשונה, מוענק כאמור פיצוי חודשי למבוטח במקרה שאיבד את יכולתו לבצע פעולות יומיומיות.
  • כיסוי מידי במצב סיעודי ללא תקופת אכשרה (תקופת אכשרה היא פרק הזמן שבו לא ישולמו למבוטח תגמולי הביטוח גם אם אירע המקרה שעבורו רכש את הביטוח).
  • פטור מתשלום הפרמיה החודשית בתקופת קבלת הפיצוי הסיעודי.
  • רכישת הפוליסה בגיל צעיר מאפשרת לבטל את הביטוח ולהישאר עם סכומי ביטוח גבוהים גם ללא הצורך בתשלום הפרמיה. כמו כן, ניתן לבטל רק חלק מהביטוח ולהמשיך לצבור כסף לביטוח תמורה תשלומי פרמיה נמוכים יותר.

ביטוח נוסף למאבק בסרטן השד והרחם

הכשרה מציעה פוליסה מורחבת שנועדה לתת מענה לנשים שהתגלה אצלן סרטן השד או סרטן הרחם. הביטוח נועד לספק מקור מימון להוצאות הכרוכות בטיפולים הדרושים לסרטן השד והרחם.

גמלת הביטוח משולמת ב-12 תשלומים חודשיים שווים כאשר הפרמיה משתנה בהתאם לגילה של המבוטחת. גיל הרכישה המקסימלי של פוליסת הביטוח הוא 60 והביטוח תקף עד לגיל 65.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715451

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר