ביטוח סיעודי בדקלה

ביטוח סיעודי בדקלהדקלה היא חברת בת לביטוח של ענקית הביטוח הראל. החברה התאגדה ב-1976 ומשנת 2010 היא בבעלות בלעדית של חברת הביטוח הראל.

דקלה מציעה ביטוחים עבור מגוון הצרכים בחיים וביניהם גם ביטוח חיים.

פוליסות הביטוח של דקלה

ישנן שתי פוליסות ביטוח המוצעות על ידי דקלה ומיועדות למצב של ביטוח סיעודי.

פוליסת "אופק לחיים"

פוליסת הביטוח הסיעודי החדשה של דקלה מעניקה פיצוי סיעודי חודשי במקרה של חוסר יכולת לבצע 3 מתוך הפעולות היומיומיות או 2 מהן אם אחת מהן היא אי שליטה על סוגרים.

המצב הסיעודי יכול להיגרם כתוצאה ממחלה, תאונת דרכים, תאונה עבודה, וכן בעקבות מצבים אחרים שעלולים לפגוע בתפקודו של המבוטח.

הגדרה נוספת למצב סיעודי הוא מקרה של "תשישות נפש", כלומר פגיעה ביכולותיו הקוגניטיבית של המבוטח או ביכולת ההבנה, השיפוט או הזיכרון שלו שבגינם הוא זקוק להשגחה צמודה. אלצהיימר ודמנציה סנילית מזכות גם הן בפיצוי סיעודי.

התאמה אישית של הביטוח הסיעודי

בפוליסת "אופק לחיים" רשאי המבוטח להתאים להעדפותיו האישיות מספר משתנים:

  • משך תקופת הפיצוי יהיה 36 חודשים, 60 חודשים, 100 חודשים או לכל החיים.
  • סכום הפיצוי ינוע בין 1,000 ל- 12,000 ₪.
  • תשלומי הפרמיה יהיו קבועים או משתנים (הפרמיה המשתנה תגדל ב-2% בכל שנה עד גיל 50 ומגיל 50 עד 65 בשיעור של 5%. לאחר גיל 65 תקובע הפרמיה.

הפיצוי יועבר למבוטח לאחר תקופת ההמתנה ולא יקוזז ממקורות אחרים כמו קצבת הביטוח הלאומי, גמלת הביטוחים המשלימים וכדומה. תקופת ההמתנה נספרת מיום שאירע מקרה הביטוח. המבוטח ישוחרר מתשלומי הפרמיה בתקופת קבלת גמלת הפיצוי הסיעודי.

"אופק לחיים – משלים"

ניתן להרחיב את פוליסת "אופק לחיים" ולקבל את הפיצוי החודשי גם לאחר תום תשלומי הפיצוי הסיעודי של הפוליסה הבסיסית ולכל החיים.

פוליסת "מעיין הזהב"

"מעיין הזהב" היא פוליסת ביטוח מפני תאונות אישיות המעניקה כיסוי במקרים של אובדן כושר העבודה, נכות או מוות. הפוליסה מספקת כיסוי למצבים של אשפוז, פגיעה פיזית או מצב סיעודי.

הכיסויים הכלולים בתכנית הינם:

  • פיצוי חד פעמי במקרה של מוות או פגיעה מתאונה.
  • פיצוי חד פעמי במקרה של נכות לצמיתות שנגרמה כתוצאה מתאונה.
  • פיצוי חד פעמי במקרה של שברים או כוויות שאירעו בתאונה.
  • פיצוי חד פעמי במקרה שהמבוטח מוגדר במצב סיעודי בעקבות התאונה.
  • פיצוי יומי עבור יום אשפוז בבית חולים שנגרם עקב תאונה. הפיצוי יינתן החל מהיום השלישי לאשפוז ועד ל-26 שבועות מיום האשפוז.
  • פיצוי במקרה של מצב סיעודי – מצב בריאותי סיעודי שנגרם כתוצאה מהתאונה ומחייב את המבוטח באשפוז, הליך שיקומי, וסיוע בביצוע פעולות היום יום, במידה ואינו מסוגל לבצע בכוחות עצמו חלק מהותי (לפחות 50%) מפעולות היום יום (לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט, להתרחץ, להתנייד, להתרחץ, לאכול ולשתות, לשלוט על סוגרים.

ההצטרפות לפוליסת "מעין הזהב" אפשרית מגיל 18 ועד 76 באחד מן המסלולים האפשריים שמציגה החברה בהתאם לכיסויים: מוות מתאונה, נכות, שברים וכוויות, מצב סיעודי, אשפוז.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715451

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר